esmaspäev, juuni 30, 2014

Kulinaarkriitika. Kim? Elza Sīle ja Väike Vera



Kulnaarkriitik Markus Toompere käis Riias ja sattus Kim?-is kahele näitustele:

Elza Sīle "Enlarging Original"
13.06.-28.07.2014
ja
"Little Vera" Sanya Kantarovsky, Ella Kruglyanskaya.
Curated by Zane Onckule
13.06.-27.07. 2014

NATO toidupakk nr 2 on kõikidele sõduritele tuntud kui üks halb nali, nimelt on seal pearoaks maksakaste. Üldiselt ma jumaldan maksa, see on minu meelest üks põnev kuid veidi alahinnatud tooraine, millest on võimalik teha võrratuid roogasid. Kuid antud juhul on maksaga tehtud midagi kujuteldamatult jubedat. See ei ole pelk ütlus, vaid olen praktikas ka ise korduvalt kogenud, et sõdur ei pirtsuta, vaid sööb mida antakse. Nii on. Ent NATO toidupaki maksakaste kõlbab vaid üheks - mahamatmiseks. Peale esimest korda sedasinast maksakastet proovides jõudsin järeldusele, et nälgimisel pole ka suurt midagi viga. 
Igatahes olen ma arvamusel, et sellised tigedad naljad sõdurite kulul ei kõlba kuhugi.

Markus Toompere
Kulinaarkriitik

Kommentaare ei ole: